wtorek, 30 lipca 2013

Best song ever

heej! (:
na początku chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze i obserwacje! jest mi bardzo miło, że tak dużo osób przeczytało mój post. dziś mam dla Was dwa outfity i trochę zdjęć.
1. 
kamizelka Reserved / koszulka Pull & Bear / spódnica Stradivarius/ czapka allegro


2.

sweter Bershka / koszulka Zara / spodenki Zara  / pasek Bershka / naszyjnik H&M

u mnie wszystko ok. w czwartek przyjeżdża do mnie przyjaciółka. nie mogę się doczekać! pójdziemy do miasta, może na basen, będziemy się opalać na balkonie haha, robić zdjęcia, śpiewać, tańczyć, jeść (!!!) i robić wszystko na co mamy ochotę. w tym tygodniu muszę się jeszcze spakować na obóz, który trwa aż 17 dni. nie mam tylu ubrań hahaha, chyba będę musiała je tam prać.

mam takie pytanie- jakie chcecie posty? co lubicie najbardziej? outifty, coś o kosmetykach, o moim pokoju, zdjęcia, o podróżach...? napiszcie o czym chcielibyście przeczytać, bo ja mam miliony pomysłów :D
czy jest tu może ktoś, kto chciałby zrobić mi wygląd bloga? jeśli tak, napisz w komentarzu :*
niedługo jadę z Mamą na zakupy. oczywiście porobię zdjęcia i wstawię na bloga (:
mam nadzieję, że outfity Wam się spodobały. jeśli tak, skomentujcie/obserwujcie i podajcie linka do swojego bloga, a ja na pewno go odwiedzę i również wyrażę swoją opinię!
jeśli macie jakieś pytania, również odpowiem.
ma tu ktoś tumblra? jak tak, podawajcie adresy! mój to:
i serdecznie zapraszam ♥

ja lecę, jest taka pogoda, to trzeba korzystać! ♫☼

25 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz *-*
    jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny uśmiech <3! Blog zapowiada się super, obserwuję!!
    Fajne byłyby posty po podróżach i outfity ;-)))


    konwwaliowa.blogspot.com - - - zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, świetne zdjecia.

    Obserwuje Twojego bloga! :)
    Rewanż?
    see-a-normal-day.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się ubierasz ;* jaki masz model aparatu?

    zapraszam:
    http://bee-yourseeelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne oufity masz super styl :D
    POZDRAWIAM !!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty ładna jesteś <3
    Jasne, że obserwujemy. A odpowiedz na twoje pytanie jest prosta : Pisz różnorodnie ;D
    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zestawy

    Obserwuję i licze na rewanż :)
    Również zapraszam cię do brania udziału w moim konkursie :http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie outfity *..* jaka ty jesteś śliczna :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja super ;)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. outfity, bo pięknie wyglądasz!:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne outfity <3333

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobaja mi sie outfity ♥

    Zapraszam do obserwacji - malinaaa99.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaaaaaaaaaadnie ;)

    outfity ;p

    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne stroje!
    obserwuję i zapraszam.
    http://dreams-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stroje :) jesteś prześliczna :)

    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ubrania
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne outfity i zdjęcia *.*
    Jeśli chodzi o twoje pytania to ja najbardziej lubię tagi i poty tematyczne np. o podróżach :)

    zapraszam do mnie
    elie1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne outfity :)
    Tematyczne :)
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne stylizacje
    anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam cię do Liebster Award :D Więcej informacji na moim blogu . <3

    OdpowiedzUsuń
  21. O jej uwielbiam malinki, ale jeszcze nie jadłam w tym roku <3

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne rzeczy, uwielbiam pull&bear i bershke. Aaa maliny! Lubie czytać o podrózach moze cos w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
  23. super rzeczy :)

    http://alex-alllex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń